2015 m. rugpjūčio 7 d., penktadienis

George Orwell "1984-ieji"

Turbūt kiekvienos "knygų žiurkės" must read sąraše rastumėte šią knygą. Kai kurie net teigia, kad tai viena iš knygų, kurias būtina perskaityti per savo gyvenimą. Todėl sau dedu pliusą. :) + Aišku, ši knyga patraukė mane būtent tuo, kad daugelio yra gerai įvertinta ir lietuvių knygų blogerių pamėgta. O renkantis ką skaityti, man tai turi nemenką įtaką. Šią knygą aš pirkau knygų mugėje, jei neklystų 3 metai atgal...Ir taip taip, tik dabar pradėjau skaityti. :D Džiaugiuosi, bent tuo, kad pagaliau pradėjau judinti per ilgai lentynėlėje užsibuvusias knygas. Kodėl čiupau skaityti Orwell'o? Net neįsivaizduoju..gal todėl, kad į trumputę kelionę norėjau pasiimti knygą, kuri daug nesvertų? :D Dabar tai jau nesvarbu, nes man knyga patiko! Labai! Gal ne taip labai, kad visiems suokčiau į ausis apie šią knygą, ar vadinčiau savo pačia mėgstamiausia, bet patiko tikrai nemažai, kad galėčiau drąsiai rekomenduoti. Nors istorikė aš nekokia, o sąsajų su istorija yra, man knyga nė kiek nepabodo. Buvo įdomu stebėti Orwell'o sukurtą pasaulį, kuriame nė už ką nenorėčiau gyventi (perskaitysit ir manau suprasit kodėl). Labai daug psichologinių žmonių išgyvenimu, nes pagrindinis herojus nenori paklūsti sistemai ir jaučia, kad pasaulis turi būti kitoks. Ši knyga lyg parodo, kad ir šiais laikais mūsų jausmai ir mintys yra veikiamos aplinkos, tai ką matome per televizorių, girdime, tai kas yra visiems priimtina ir nusistovėję. Man knyga labai patiko, tiek siužetu tiek savo gilesne mintimi, kurią norėjo išreikšti autorius. Rekomenduoju!

Puslapių skaičius: 264.
Leidykla: Jotema, 2011 m.
Mano įvertinimas: 5/5.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą